14/03/2023
Objetivos del curso
Es tracta d'adquirir les habilitats directives indispensables per liderar amb eficàcia els equips de treball: desenvolupar les competències en la comunicació i la motivació i treballar les tècniques que permeten una bona gestió de les situacions conclítives en el treball.
El curs va dirigit especialment a persones que pel seu treball deban liderar, motivar i formar a equips de treball i que busquen desenvolupar les seves habilitats directives amb l'objectiu de millorar la productivitat i la integració del seu equip a l'empresa.
Comunicació
1. Estilos comunicatius: pasivo, agressiu i assertiu
2. Como dar órdenes clares
3. Com superar els problemes comunicatius
4. Saber escuchar
5. Los riesgos de la comunicación informal. Els rumors.
Liderazgo
1. Poder, autoridad e influencia
2. Com ejercer el liderazgo
3. La delegació de l'autoritat. Delegació efcaz. Tipologia de tarees delegables i no delegables.
La motivació del personal
1. Los elementos desmotivadores
2. Pautas motivacionales: crecimiento, reconocimiento, exigencia, objetivos, liderazgo, responsabilidad, delegación, buena educación, etc.
3. El tracte personal
Gestió i resolució de conflictes
1. Orígen, elements i procés del conflicte
2. Actituds ante el conflicte
3. Tipus de conflicte
4. El paper de les emocions. Estratègies cognitives per atenuar l'impacte emocional.
5. Estrategies conductuals per actuar davant comportaments o vocabulari agressiu
Clàudia Escobedo Ferreres
Llicenciada en Psicologia. Màster en Psicologia Clínica i de la Salut i en possessió del Certificat de Psicologia Sanitària expedit pel Coleg. És professora del Departament de Psicologia de la Universitat Internacional de Catalunya.
Directora del centre de psicologia Activament donde ejerce de terapeuta. Des de 2010 col·labora amb Organigrama com a docent i assessorament en processos de selecció.
Ensenyament personalitzat gràcies a la limitació de places..
Enfoca totalment pràctic
Professorat com aplica experiència docent i professional
Data d'inici: 14 de marzo
Dia i horari: 10 dimarts de 19:30 a 22:00
Durada: 25 hores
Aula virtual