08/11/2022
Objetivos del curso
Es tracta d'adquirir les habilitats directives indispensables per liderar amb eficàcia els equips de treball, desenvolupar competències en comunicació i motivació i treballar tècniques que permeten una bona gestió de situacions conflictives en el treball.
El curs va dirigit especialment a persones que pel seu treball deban liderar, motivar i formar als seus equips de treball i que es deseen desenvolupar les seves habilitats directives amb l'objectiu de millorar la productivitat i la integració del seu equip a l'empresa.
Comunicació
1. Estilos comunicatius: pasivo, agressiu i assertiu
2. Dar órdenes clares
3. Superar els problemes comunicatius
4. Saber escuchar
5. Los riesgos de la comunicación informal. Els rumors.
Liderazgo
1. Poder, autoridad i influència
2. Com ejercer el liderazgo
3. La delegació de l'autoritat. Delegació eficaç. Tipologia de tarees delegables i no delegables.
La motivació del personal
1. Los elementos desmotivadores
2. Pautas motivacionales: crecimiento, reconocimiento, exigencia, objetivos, liderazgo, responsabilidad, delegación, buena educación, etc.
3. El tracte personal
Gestió i resolució de conflictes
1. Origen, elements i procés del conflicte.
2. Actituds ante el conflicto
3. Tipus de conflicte
4. El paper de les emocions. Estratègies cognitives per atenuar l'impacte emocional.
5. Estrategies conductuals per actuar davant comportaments o vocabulari agressiu.
Clàudia Escobedo Ferreres
Es llicenciada en Psicologia. Màster en Psicologia Clínica i de la Salut i està en possessió del Certificat de Psicologia Sanitària expedit pel Colegio Oficial de Psicólogos. Ha treballat com a docent al departament de Psicologia de la Universitat Internacional de Catalunya i a la UNED.
Directora del centre de psicologia Activament donde ejerce de terapeuta.
Desde 2010 colabora con nosotros como docente en formaciones relacionadas con las habilidades personales en el ámbito profesionals y también en procesos de selección
Enseñanza personaliada, posible gracias a la limitación de plazas.
Enfoque totalmente práctico
Profesorado con amplia experiencia docente y profesional.
FEcha de inicio: 8 de noviembre
Dia i horari: 10 martes, de 19:30 a 22:00
Durada: 25 hores
Aula virtual